nav

18 Ιουλ 2013

Τσάντα παραλίας - τί περιέχει

Η ώρα για τις πολυπόθητες διακοπές έφτασε. Τί πρέπει να έχουμε οπωσδήποτε στην τσάντα της παραλίας?
Σε αυτό το post θα σας δείξω τί περιέχει η δική μου τσάντα παραλίας που είναι ήδη έτοιμη να ταξιδέψει στο Ιόνιο.






Όπως κάθε καλοκαίρι έτσι και φέτος το πιο απαραίτητο είναι το αγαπημένο μου αντιηλιακό Carroten με δείκτη προστασίας ποτέ μικρότερο από 30.






Άλλο ένα αγαπημένο είναι το αντιηλιακό της Apivita με την διαφορά ότι φέτος προτίμησα αυτό με το χρώμα.




Φυσικά το ενυδατικό σπρέυ προσώπου Evian για έξτρα ενυδάτωση.






Τελευταία μου ανακάλυψη είναι αυτό το καταπληκτικό λάδι μαλλιών της Loreal που διατηρεί τα μαλλιά μου απαλά και λαμπερά ακόμη και στην παραλία.





Το συγκεκριμένο Liposan εκτός από την ενυδάτωση που προσφέρει στα χείλια αφήνει και ένα ελαφρύ ροδαλό χρώμα πράγμα που σημαίνει ότι ξεχνάω το κραγιόν.

Φυσικά, δεν θα παραλείψω να βάλω στην τσάντα της παραλίας το αγαπημένο μου βιβλίο και πολλά περιοδικά να μου κρατήσουν συντροφιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου